- Milano
- Laboratorio di Ricerche sulla Comunicazione Aziendale (LABCOM)
- Pubblicazioni
- Ultime pubblicazioni
Ultime pubblicazioni
Corporate branding: where are we? A systematic communication-based inquiry
BIRAGHI S. e GAMBETTI R.C.
Journal of Marketing Communications, 2013, DOI:10.1080/13527266.2013.768535
Managing corporate communication: a crosscultural approach
ROSSELLA C. GAMBETTI e STEPHEN QUIGLEY (eds.)
Palgrave Macmillan, London, 2012
The Grounded Theory approach to consumer-brand engagement: the practitioner's standpoint
ROSSELLA C. GAMBETTI, GUENDALINA GRAFFIGNA e SILVIA BIRAGHI
International Journal of Market Research, Vol. 54, Issue 5, 2012
Il comunicatore d'impresa in tempi di crisi e di complessità: l'uomo, il manager, il leader
ROSSELLA C. GAMBETTI, EDOARDO T. BRIOSCHI e MATTIA GIOVANARDI
Sinergie, Vol. 88, 2012
ROSSELLA C. GAMBETTI, GUENDALINA GRAFFIGNA e CLAUDIO BOSIO
Health, Risk and Society, Vol. 13, Issue 7/8, 2011
Si fa presto a dire brand community: un analisi nel comparto delle bibite gasate
ROSSELLA C. GAMBETTI e GUENDALINA GRAFFIGNA
Finanza Marketing Produzione, Vol. 1, 2011
L'engagement del consumatore: stato dell'arte. Teoria, applicazioni, prospettive di ricerca
ROSSELLA C. GAMBETTI e GUENDALINA GRAFFIGNA
Micro & Macro Marketing, Vol. 2, 2011
The concept of engagement: a systematic analysis of the ongoing marketing debate
ROSSELLA C. GAMBETTI e GUENDALINA GRAFFIGNA
International Journal of Market Research, Vol. 52, Issue 6, 2010
Ambient communication: how to engage consumers in urban touch-points
ROSSELLA C. GAMBETTI
California Management Review, Vol. 52, Issue 3, 2010