Università Cattolica del Sacro Cuore

Ultime pubblicazioni

Corporate branding: where are we? A systematic communication-based inquiry

BIRAGHI S. e GAMBETTI R.C.

Journal of Marketing Communications, 2013, DOI:10.1080/13527266.2013.768535

 

Managing corporate communication: a crosscultural approach

ROSSELLA C. GAMBETTI e STEPHEN QUIGLEY (eds.)

Palgrave Macmillan, London, 2012

 

The Grounded Theory approach to consumer-brand engagement: the practitioner's standpoint

ROSSELLA C. GAMBETTI, GUENDALINA GRAFFIGNA e SILVIA BIRAGHI

International Journal of Market Research, Vol. 54, Issue 5, 2012

 

Il comunicatore d'impresa in tempi di crisi e di complessità: l'uomo, il manager, il leader

ROSSELLA C. GAMBETTI, EDOARDO T. BRIOSCHI e MATTIA GIOVANARDI

Sinergie, Vol. 88, 2012

 

Using ambient communication to reduce drink-driving: Public health and shocking images in public spaces

ROSSELLA C. GAMBETTI, GUENDALINA GRAFFIGNA e CLAUDIO BOSIO

Health, Risk and Society, Vol. 13, Issue 7/8, 2011

 

Si fa presto a dire brand community: un analisi nel comparto delle bibite gasate

ROSSELLA C. GAMBETTI e GUENDALINA GRAFFIGNA

Finanza Marketing Produzione, Vol. 1, 2011


L'engagement del consumatore: stato dell'arte. Teoria, applicazioni, prospettive di ricerca

ROSSELLA C. GAMBETTI e GUENDALINA GRAFFIGNA

Micro & Macro Marketing, Vol. 2, 2011

 

The concept of engagement: a systematic analysis of the ongoing marketing debate

ROSSELLA C. GAMBETTI e GUENDALINA GRAFFIGNA 

International Journal of Market Research, Vol. 52, Issue 6, 2010

 

Ambient communication: how to engage consumers in urban touch-points

ROSSELLA C. GAMBETTI

California Management Review, Vol. 52, Issue 3, 2010